Bestellen

Een bestelling plaatsen is eenvoudig en in enkele stappen gebeurd.

  1. Zoek eerst een product dat je graag wilt bestellen in de webwinkel. Je ziet dan direct de juiste productinformatie. Bij sommige producten kun je kiezen uit verschillende maten en kleuren. Let er daarom op dat je de juiste opties selecteert voordat je op “Bestel” klikt.
  2. Het product wordt nu toegevoegd aan je winkelmandje. Er verschijnt een groene balk op je scherm ter bevestiging. Rechtsboven in de menubalk zie je hoeveel artikelen er zich in je winkelmandje bevinden.
  3. Tevreden over de inhoud van je mand? Klik dan op “Afrekenen”. Vul je gegevens in zodat wij je order kunnen verwerken. Als je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch binnen enkele minuten een e-mail met een bevestiging van je bestelling, inclusief de factuur. Heb je de bevestiging niet ontvangen? Controleer dan even de ‘spam’ box.  Deze e-mail is namelijk een bevestiging dat je bestelling bij ons is aangekomen. Niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Prijzen op de website
De prijzen die vermeld staan op de website van Leefgemak zijn inclusief BTW in euro’s.

Betalen
Informatie over de betaalmogelijkheden lees je terug onder het kopje ‘betalen‘.

Wijzigen na het afrekenen
Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Wil je van een product meer of minder bestellen? Dan dien je opnieuw een nieuwe bestelling te plaatsen. Wil je de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op. Wanneer je bestelling nog niet in behandeling is genomen kijken wij naar de mogelijkheid om je bestelling terug te draaien. Is je bestelling al in behandeling genomen en verzonden? Dan kun je uiteraard altijd je producten terugsturen. Kijk voor meer informatie bij retourneren.